zondag 20 december 2009

Schitterende sieraden van BNdesign


Via Beautylab kwam ik op deze site terecht en ik was helemaal weg van de sieraden die daar gemaakt worden, echt geweldig! Ik heb het hier over BNdesign. BNdesign maakt (95%) unieke sieraden en verkoopt deze op Etsy.



In dit artikel staan aan aantal voorbeelden maar ze heeft zoooo veel dat je het beste zelf haar Etsy eens door kan kijken om alles te zien.
Zoals ik al zei is 95% van haar sieraden uniek, ze schrijft dat ze simpelweg niet het zelfde wil maken en dat ze vaak ook niet de materialen heeft om iets 2 keer te maken. Zelf vind ik dat alleen maar leuk, unieke sieraden hebben iets "extra's" vind ik.

Ze verkoopt via Etsy maar voor nederlandse kopers zijn verzendkosten vrij laag omdat ze in een bubbelenveloppe verzend. Ook kan je als Nederlandse klant geld overmaken naar haar als je liever niet met creditcard betaald. Ik vind dat zelf heel erg fijn. Ik gebruik onze creditcard niet zo graag.



De maakster heeft een site waar ook al haar andere creatieve werk dus ook illustraties enzo. Ik zag daarop dat er momenteel nog wordt gewerkt aan een eigen sieraden website die hier moet komen te staan.
edit: helaas, deze site gaat niet meer in de lucht zoals de eigenaresse in een comment onder deze blog al schrijft. Jammer maar ook op Etsy is meer dan genoeg van haar mooie spul te vinden!



Ik kende deze site nog niet maar toen ik op haar Etsy site door de producten heen zat te klikken werd ik vreselijk hebberig. Alles is mooi, kleurig en helemaal af. Deze sieraden zijn soms vrij simpel maar daardoor juist zo mooi.
Afgelopen week heb ik dus een aantal dingen van haar besteld. Het was na 2 dagen al binnen! Alles stuk voor stuk feestelijk ingepakt en ik heb de ervaring dat producten er op het plaatje leuk uit kunnen zien maar dat het dan "in het echt" behoorlijk tegen kan vallen. Dat is hierbij absoluut niet, alles is schitterend afgewerkt en zo mooi.
Ik heb 3 hangers waarvan 2 gekleurde met een reliefprint, een in het groen en een in aubergine. Ook heb ik de sneeuwvlok hangers gekocht die hier boven te zien zijn en nog een cadeautje wat ik maar niet omschrijf omdat ik bang ben dat de ontvanger het zal lezen ;)



Ik vind deze shop dus echt superleuk en ga er zeker nog een keer bestellen. Wat vinden jullie van deze sieraden? Kende je deze site al? Zou je er iets bestellen of heb je er ooit al iets besteld?

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stukje! :) Dank je wel! Alleen (ik moet duidelijk ook mijn vormgevingssite weer updaten :')) Maar My Little Jewelry Shop komt niet meer terug. Die is 2jr terug gehacked, toen heb ik hem uit de lucht gehaald mijn ex (toen nog vriend) zou dat weer fixen maar dat heeft hij nooit gedaan. Dus voorlopig is Etsy mijn enige shop.

    (het ligt wel in de planning ooit weer een echt eigen shop te beginnen maar daar heb ik voorlopig geen tijd voor helaas :( )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat jammer van My Little Jewelry Shop, ik heb het aanpast in de blog. Zou tof zijn als je nog eens een shop begint maarja, ik ken het probleem van tijdsgebrek maar al te goed. Wat niet gaat dat gaat niet he? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh wat een mooie dingetjes!! Ik ga daar eens even rondneuzen. En als het bevalt een mooie blog schrijven op Schnuggle :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een leuke kettingen! Ik ga zeker eens rondsnuffelen in de shop op Etsy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb vorige week een babushka ketting gekocht bij BNDesign waar ik super tevreden over ben. Bianca zou in het nieuwe jaar voor mij kijken of ze bijpassende oorbellen kan maken. Ik ben heel benieuwd naar wat jij gekocht hebt en naar het kadootje...Maar die post je waarschijnlijk nog wel nadat je het gegeven hebt denk ik....

    BeantwoordenVerwijderen