zaterdag 5 december 2009

FOTD Gosh "Evergreen" met MAC "Star Violet"

Vandaag heb ik een look gemaakt met een hoop Gosh producten, ik heb geen tutorial gemaakt want ik wist zelf nieteens wat ik ging doen maar hij kan natuurlijk wel dienen als inspiratie voor een door jullie zelfgemaakte Face Of The Day.



Ik heb hiervoor de Quattro van Gosh gebruikt die Evergreen heet. Volgens mij wordt die niet meer gemaakt maar je kan natuurlijk ook andere lichtgroene kleurtjes met shimmer gebruiken. Ook met lichtblauwe is deze look heel mooi. Als je Evergreen kan bemachtigen raad ik hem zeker aan, het is mijn absolute favoriet.

Ik heb een lichtgroene tint in de binnenste ooghoek aangebracht, daarna een iets meer donkere tint daarnaast, bijna op het midden van het oog. Dit wat geblend zodat de kleuren mooi in elkaar over lopen. Als je meerdere kleuren gebruikt of kleuren die, zoals bij deze look, heel verschillend zijn, is dat blenden vooral heel belangrijk. Doe je dat niet dan gaat je look er streperig en onverzorgd uitzien. Blenden is niet moeilijk maar je moet het een paar keer oefenen, en gebruik goede kwasten. Dan gaat het allemaal veel makkelijker.
In de buitenste ooghoek heb ik een tint van MAC gebruikt: "Star Violet", je kan ook een mooie bruintint met shimmer gebruiken. Ik heb voor de MAC gekozen omdat die kleur terugkomt in mijn truitje en het en leuk contrast is met het groen. Ook de buitenste kleur blend je mooi met het groen.



De eyeliner loopt naar buiten wat door en deze kan je ook in de onderste wimperrand nog wat aanbrengen. Ik heb de eyeliner over laten lopen in een klein beetje Velvet Touch Eyeliner van Gosh genaamd "Green Devil". In je binnenste ooghoek en onder je wenkbrauw kan je een mooie lichte highlighter aanbrengen. Dan je wenkbrauwen nog eventueel aanzetten en wat mascara op et voila: klaar is je look!



Als je meer wilt weten over de producten of als je een verzoek hebt voor iets anders, laat dan een reactie achter op deze blog en dan reageer ik daar zo snel mogelijk op.

4 opmerkingen:

  1. Erg gaaf! Heel mooi gedaan en past perfect bij je shirt!

    Leuk dat je een blog bent gestart! Ik ben ook weer begonnen maar er staat nog niks op haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Drus! Ik houd echt van deze kleuren(combinatie). Ze zitten ook in mijn Stila Day to Night talking palette <3.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel dames :D
    @ Annigje: leuk! Ik heb je blog bekeken, als je weer gaat bloggen wil ik het zeker horen.
    @ Meyke: die palette ken ik niet maar als deze kleuren er in zitten istie gaaf ;) Wanneer zien we op BR eens een EOTD van jou?

    BeantwoordenVerwijderen