dinsdag 26 januari 2010

Nieuwe poll: welke kleuren wil jij zien in een EOTD of tutorial?

Er is weer een nieuwe poll rechts op mijn blog te vinden, vlak onder het stukje van mijn profiel. Dit keer heb ik, zoals jullie kunnen zien, de vraag gesteld met welke kleuren je vaker een look zou willen zien.



Zelf ken ik mijn voorkeuren wel maar ik weet ook dat meningen verschillen dus leek het me leuk om het wat meer van jullie af te laten hangen. Ik heb zowat iedere kleur wel in mn 88 palettes zitten dus ik hoor het graag. Als je liever een specifieke combinatie wilt zien dan zou ik het erg leuk vinden als jullie me dat laten weten in een reactie op deze blog, dan kan ik daar me wat meer op richten.

Ik heb nu even vrij gehad maar de aankomende periode moet ik weer veel werken en heb ik ook een hoop andere afspraken. Dat kan dus betekenen dat ik soms een dagje blog oversla, maar ik probeer toch dagelijks iets nieuws er bij te zetten. Maarja, jullie weten ook hoe dat gaat, soms lukt het gewoon even niet. ;)

Ik ben benieuwd naar jullie voorkeuren, wie weet wat voor verrassingen hier uit gaan komen?

5 opmerkingen:

  1. Erg leuke poll! Ik heb gestemd op roze, paars en rood. Vind ik persoonlijk toch 3 moeilijke (maar wel mooie) kleuren waar ik zelf niet zo goed mee uit de voeten kan en dacht,..misschien dat jij me op dat gebied wat kunt leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vink groen aan in de poll, maar ik wil graag een groen/bruine combinatie zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou erg veel van warme kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iets met geel / oranje lijkt me wel eens leuk! Of groen geel (zoiets)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Springlover: rose, paars en rood, nou je weet ze wel uit te zoeken zeg ;P

    @ Annigje: groen/bruin staat zeker nog op mijn "to do" lijst.

    @ Hanne: warmere kleuren zullen zeker nog aan bod komen, daar ben ik momenteel veel mee aan het experimenteren :)

    @ Beautyblush/kelly: groen/geel heb ik toevallig gisteren gedaan, die look komt morgen online. En waarschijnlijk ook nog wel iets met geel, oranje en rood/rose. Verrrry colourful haha

    BeantwoordenVerwijderen