vrijdag 29 januari 2010

In De Watten "Coco me Coco you" Creamy Cupcakes


Zoals ik eerder al blogde heb ik laatst mn bestelling van "In De Watten" binnen gekregen en ik ben er enorm blij mee. Wat ruikt alles heerlijk! De eerste review wil ik schrijven over de Creamy Cupcakes.
Hier een plaatje zoals ze op de website staan:



Ik ben helemaal gek op badproducten (wij hebben namelijk een heel ruim bad wat we vaak gebruiken) en ik heb vooral drogisterijspullen en Lush gebruikt en ik was zo benieuwd of dit nou heel anders zou zijn. Nouja een wereldschokkend verschil had ik niet verwacht hoor, maar soms als je iets nieuws probeert dan merk je toch opeens wat de voor of nadelen waren aan de producten die je eerder had.



Ik pakte de cupcakes uit en dat is al leuk om te doen. Deze schattige cakejes zitten namelijk in een klein kartonnen doosje met een strikje er om. Zo is het uitpakken alleen al leuk, en ik had het nog niet eens gebruikt.

In dat doosje zaten 2 piepkleine cupcakes, wat schattig! Ze leken wel overgoten met glazuur en er zitten kleine versieringen op, precies zoals op de foto dus. Dat verschilt ook nogal eens dus dat vond ik al leuk om te zien. Toen ik de cupcakes opnieuw inpakte om mee naar boven te nemen roken mijn handen al helemaal naar kokos. Maar het is niet alleen kokos, er zit ook iets zoets bij. Maar ook weer niet té zoet. Precies goed, wat heerlijk! Ik kon niet wachten om dit in mijn bad te gaan mikken.

Als de cupcake in bad gaat los hij heel langzaam op, je badwater wordt wit en ondoorzichtig. Het water ruikt nu veel lichter dan de olie op mijn handen maar dat is ook logisch omdat in het water de geur natuurlijk veel minder geconcentreerd is dan op mijn handen. Maar nog steeds ruik ik die heerlijke zoete geur met kokos.
Eenmaal uit bad is mijn huid heerlijk zacht en verzorgt en ik hoef niet meer te smeren. In tegenstelling tot veel soorten badolie, die je een vettig laagje op je huid bezorgen, voelt mijn huid nu niet vet aan. Lekker!
De geur blijft een klein beetje op mijn huid hangen maar niet erg nadrukkelijk.



Ook mijn bad wordt niet glibberig van deze olie en laat geen laagje achter. Dat is iets waar ik echt een schurfthekel aan heb en ik ben blij dat ik dus niet hoef te schrobben. Een kleurtje zal deze witte cupcake in een wit bad natuurlijk niet zo snel achterlaten maar er blijft ook geen olieachtige zooi achter in mijn bad.

Als laatste de prijs: €3,50 voor 2 cupcakes. Dit is niet goedkoop maar ik vond deze cupcakes echt heel fijn in gebruik, zeker dat ze verzorgend zijn voor je huid maar dat je huid niet olie-achtig blijft vind ik een grote pré. Dit is niet het soort product wat ik iedere badsessie ga gebruiken, daar is het me wat te prijzig voor, maar deze zijn absoluut voor herhaling vatbaar. De volgende keer ga ik de andere versies ook bestellen.

8 opmerkingen:

  1. :o ik vind 3,50 voor 2 van die dingetjes niet heel duur. Of zien ze er op de foto groter uit?

    Ieh, moet nog zoveel dingen proberen bij webshops. O.a. deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm ik ben dol op cocos! De spikkeltjes op de cupcakes lossen die eigenlijk helemaal op? Je schreef dat er geen zooi achterbleef dus ik ga er vanuit van niet. Als ik ergens een hekel aan heb is aan direct je bad schrobben vanwege de rommel die aan je bad blijft kleven. Toevallig heb ik net ook wat besteld bij IDW. Kon het toch niet laten. Ik vind de prijs ook ok zeker wanneer je het met Lush vergelijkt krijg je voor deze prijs maar 1 (had ff gekeken bij jouw laatste review voor de prijs) en valt het regelmatig nog tegen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Maud: het is ook niet heel duur (schreef ik ook niet ;) ), maar als je gaat vergelijken met drogisterij producten is het ook niet goedkoop. Deze webshop is zeer zeker het probeen waard.

    @ Deb: de spikkeltjes zijn volgens mij van die echte suikerspikkels. Ze lossen heel langzaam op, ik vind tenminste niks terug maar ze laten ook geen kleur achter.

    @ Celeste: ze zijn ook leuk, nog leuker dan op de foto ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaaaah! How cute! :D Zou ze bijna op willen eten haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeej fijn meid dat het bevallen is! En geen vieze badkamer, altijd beter ;-)
    Het is echt als oppepper bedoelt, als je even jezelf wilt verwennen en je huid het ook goed kan gebruiken. Elke dag is echt niet nodig.
    Persoonlijk vind ik ook dat je altijd nog iets te wensen over moet hebben, om naar uit te kijken. En elke dag dan zoiets dat maakt het weer gewoon. Maar dat is maar mijn visie hoor dus dat kan voor anderen weer helemaal anders voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. "Dat is iets waar ik echt een schurfthekel aan heb en ik ben blij dat ik dus niet hoef te schrobben."
    Haha :')
    Klinkt echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Suzy: haha ja dat had ik ook toen ik ze de eerste keer uitpakte!

    @ Caroline: nee precies, als je jezelf iedere dag verwent is het geen echt verwennen meer ;) Deze cupcakes waren nog fijner dan ik op voorhand dacht, en zo lief!

    @ Xibalba's: Haha, duidelijk en helder, toch? ;) En lekker zijn ze ook, zeker een aanrader voor de bad-liefhebbers.

    BeantwoordenVerwijderen