dinsdag 19 januari 2010

Broze, splijtende nagels? Trind!

Van nature ben ik niet gezegend met mooie, lange, sterke nagels. Als ik geen extra spulletjes gebruik splijt de boel bij mij onherroepelijk.
En dat vind ik jammer want ik vind nagels niet mooi als ze zo kort zijn. Superlang vind ik ook niet mooi (om niet te spreken van onhygienisch, je wil niet weten wat er allemaal onder lange nagels huist aan troep) maar een middenlengte nagels met mooie witte randjes vind ik perfect.
Ik ben tijden met Herome bezig geweest, misschien kennen jullie dat merk wel? Daar kreeg ik pijnlijke nagels van, erg onprettig en het vervelendste vond ik dat mijn nagels toch spleten, zeker de nagels van mijn middelvingers waren vastbesloten om tegen te blijven werken.


Toen las ik op het forum van BeautyReview over Trind, een nieuw merk wat een hele reeks aan producten heeft ontworpen om je schitterende verzorgde nagels te geven. Ik was wel geïnteresseerd en zag daar al dat er steeds meer enthousiaste reacties kwamen op Trind.
Dat moest ik proberen. Ik heb toen de Balsam en de Nail Repair gekocht en deze nu enkele weken gebruikt en ik ben helemaal overtuigd! Langzaam maar zeker zag ik zelfs de eigenwijze nagels van mijn middelvingers hun weerstand opgeven: geen splijtende nagels meer!


Wel is dit echt een behandeling die je regelmatig moet blijven gebruiken anders worden je nagels toch weer slapper, maar volgens mij is dat bij alle nagelverharders. Maar wat een mooi resultaat! Ik merk dat mijn nagels niet meer zo knoerhard worden als bij Herome, wat bij dat merk betekende dat ik ergens soms met mijn nagel tegenaan kwam en dat de hele nagel dan meteen brak. Bij Trind blijven je nagels wel iets flexibel maar ze splijten niet meer, en ook knallen ze niet meteen stuk als je ergens hard tegenaan komt en dat vind ik heel erg fijn.

Zelf heb ik geen foto’s van voor het gebruik van Trind gemaakt en daar baal ik nu een beetje van, maar als je tot nu toe een andere nagelverharder hebt gebruikt of nieuwsgierig bent naar deze producten dan zou ik zeker aanraden om er eens wat van te kopen. Je hoeft natuurlijk niet meteen heel de “Perfect system” lijn te kopen. Zelf ben ik ook begonnen met de “Nail Balsam” en “Nail Repair” en de andere producten kan je er altijd nog bij kopen.

Hebben jullie ervaring met Trind? Overweeg je om het te kopen? Misschien een andere nagelverharder die je prettig vind? Laat het weten in een reactie op deze blog.

2 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! Net als ik ze allemaal lang hebt, splijten er 1 of 2.
    Eens proberen dus :) Waar koop jij het?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer zeker de moeite waard, ik koop het bij Etos, daar staat het naast Herome bij nagelverzorgings producten ;) DA heeft het volgens mij ook maar ik kan me vergissen.

    BeantwoordenVerwijderen