woensdag 14 april 2010

Gosh Soft 'n Shine "Mocha"

Deze Soft 'n Shine is de laatste die ik swatch voorlopig en ook mijn persoonlijke favoriet. Dit is "Mocha". Het is een hele mooie roze/bruine lipbalm. Deze bevat geen glitters zoals sommige Soft 'n Shines die ik hiervoor heb geswatcht. Ik vind dat zelf wel fijn maar een hoop mensen houden wel van glitter dus er is echt voor iedere smaak iets te vinden. Er bestaan 12 verschillende kleuren Soft 'n Shine lipbalms.
Binnenkort wil ik misschien nog een of 2 Soft 'n Shines kopen maar daarvoor wacht ik even een nieuwe actie af. Ze zijn niet goedkoop (€8,50 als ik het goed heb) en juist met een actie is zoiets wel leuk.

Hier is een swatch:

Zelf vind ik het dus wel prettig dat hij niet al te nadrukkelijk kleur afgeeft. Ik heb van mezelf al redelijk gekleurde lippen als er een lipbalm op zit dus dan is gewoon een klein extra tintje het mooiste, vind ik zelf dan.

Niks:


"Mocha":


Wat vinden jullie van deze kleur? Welke is jouw favoriet?

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het een hele mooie kleur! Ik ben zelf wel fan van Scarlett maar er zijn zoveel leuke kleurtjes wat dat betreft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij staat je mooi! Maar voor mij is hij wat te bruin. Soft Touch is nog steeds mijn favo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel subtiel, ik hou zelf van meer glanzende gloss.

    Omdat ik het zo leuk vindt dat je regelmatig comments bij me achterlaat heb ik je getagged voor de Sunshine Award. http://polishsis.blogspot.com/2010/04/tag-sunshine-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje en hij staat je goed! Mijn favorieten zijn Irony, Sweetheart en Scarlet. Eigenlijk vind ik ze allemaal pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi hoor! ik vind sweet heart op dit moment het mooist

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kleur! je zou niet zeggen dat die zo licht van kleur is! mooi juistt!

    BeantwoordenVerwijderen