zaterdag 24 april 2010

Essence "Sun Delicious" collectie

In Mei/Juni komt Essence met 3 collecties volgens de website. Het is nog niet bekend of deze allemaal in Nederland uitkomen, dat moeten we nog even afwachten. Ondertussen maar alvast plaatjes kijken dan?

Bijna altijd heeft Essence wel een oogschaduw bij hun tijdelijke producten zitten. De oogschaduw bij deze collectie zijn volgens de omschrijving van Essence “glimmend”, er zal dus wel een flinke hoeveelheid shimmer in zitten. Op de afbeelding kan je de 4 uitgebrachten tinten zien: 01 sunshine forever, 02 summer jam, 03 sparkle on the dancefloor en 04 it’s bronze darling.



Lipgloss Pencil
Essence heeft al lipstick potloden en nu dus ook lipgloss pencils met chocolade of vanille smaak. Kleuren: 01 toffee cream, 02 chocolate sundae en 03 berry delight.



Deze tube ziet er uit als een lipgloss maar volgens de omschrijving is het een lip balm met SPF 6. In deze tube zitten 2 kleuren in 1! Grappig, zeker even bekijken als het in de winkels ligt. De kleur heet 01 it’s sunny honey.



En nieuwe lakjes. Beautyland is net overspoeld met de nieuwe Catrice lakjes maar we kunnen nou eenmaal nooit genoeg leuke nagellakjes hebben, dit zijn vrolijke kleurtjes in de kleuren 01 Sunny Side Up, 02 Raspberry Sorbet, 03 Meet Me At The Club, 04 Chocolicious en 05 On Holiday.



Deze bronzing powders zien er uit als stukken chocolade, en daar zouden ze ook naar moeten ruiken. Ze worden in de kleuren 01 de-light-fully delicious en 02 deliciously tanned uitgebracht.



En als laatste is er ook nog een Shimmer Spray om je lijf te voorzien van gouden en zilveren glinsteringen. Voor de glitterfans onder ons dus. Deze wordt in 1 versie uitgebracht en die heet 01 sunshine in a bottle.



Wat vinden jullie van deze producten? Spreekt het je aan? Zou je er iets van kopen?

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het er wel leuk uitzien. Die bronzing powder in de vorm van chocola is volgens mij wel gejat van Bourjois. Ik vind de paars/berry tinten mooi en ook de shimmer spray vind ik geinig. Ik ga ze zeker eens bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik vind de onderste twee oogschaduwen echt supermooi! Nu maar duimen dat ze ook in Nederland komen...

    x Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga zeker de bronzing powders halen, ziet er echt goed uit, maar ik hoop dat het geen glitter bevat, dan kun je het niet gebruiken voor contouren, want dat ziet er raar uit :s

    BeantwoordenVerwijderen