vrijdag 30 april 2010

Darphin Hydraskin Essential

Als Joy van Beautyreview het erg druk heeft, vraagt ze soms of ik een nieuwsbericht wil schrijven voor op haar site, dit keer ging het over Darphin. Omdat het bericht me wel nieuwsgierig maakte en ik zelf ook met veel drukte te kampen heb, vroeg ik haar of ik het geschreven artikel ook voor mijn blog mocht gebruiken. Gelukkig was dat geen probleem anders had ik voor vandaag zonder artikel gezeten haha.



Toen ik dit persbericht las herkende ik de naam Darphin niet. Nou ben ik niet in alle merkjes thuis dus Darphin is voor mij een nieuw merk. Maar na even wat rondgespeurd te hebben op google blijkt het Darphin een onderdeel van Care Cosmetics, waar ook het merk Pupa bij in het rijtje staat. Darphin is een Frans merk wat botanische extracten en essentiële oliën gebruikt voor zijn smooie producten. Voor ieder huidtype is er een verzorgingslijn met verschillende artikelen om ook jouw huid te laten stralen.

Darphin heeft dus een nieuw product uitgebracht, genaamd Hydraskin Essential.
Door de speciale “Hydra Structure Technology” voorziet Hydraskin jouw huid van een dubbele voedende werking. Door de voedende regenerator wordt je natuurlijk de hydratatiesysteem vernieuwt waardoor je huid geen vocht zal verliezen en er stralend blijft uitzien.
Naast deze technologische snufjes de crème zijn er ook nog speciaal uitgekozen ingrediënten toegevoegd. Dit zijn bijvoorbeeld Zeekraal die de natuurlijke voeding van de huid stimuleert, Butterfly Lavender die de huidbarrière versterkt waardoor het vocht beter wordt vastgehouden in de huid, Saffloerolie wat zeer rijk is aan belangrijke vetzuren, mangoboter en Sheaboter die beide bescherming bieden aan de huid en daarbij je huid versoepelen en comfort verzekeren.

Het klinkt allemaal ontzettend goed, nietwaar? Maar bij veel cremes kan je aan de omschrijving moeilijk aflezen of dit ook voor jouw huid gaat werken, al kan het wel een leidraad zijn als je weet waar je naar zoekt. Deze creme kost ongeveer €40.

Ken je het merk Darphin? Ben je er benieuwd naar? Zou je een dagcreme kopen voor die prijs?

3 opmerkingen:

  1. Het klinkt allemaal heel goed inderdaad...maar...ik vind 40 euro persoonlijk toch iets te prijzig. Daarom vond ik jouw tip laatst voor La Roche-Posay dagcreme zo interessant en ben ik die gaan uitproberen ;-) artikel volgt uiteraard nog. Vergeet je confession trouwens niet... nog maar 4 dagen! Fijne Q-day!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt hartstikke goed, maar ik zou nooit een dagcreme kopen voor €40!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey leuke blog.. zou je ook eens op mijn blog willen komen kijken dank je!
    http://missbeautykiss.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen