maandag 8 maart 2010

Sleek palette "Storm"


Dit is het laatste palet van de 3 Sleek paletten die ik heb gekocht bij Alice & jo Havesentials. Net als de andere paletten kost ook dit palet €6,99. De vorige keren zijn “Safari” en “Original” al geswatcht en gereviewt, dit keer dus palet “Storm”.



In dit palet zitten vooral bruintinten en blauwtinten. Ook zit er nog een donkergroene kleur in die ik erg mooi vind. Er zit zowel matte als shimmer oogschaduw bij.
De oogschaduw is mooi op elkaar afgestemd en werkt heel prettig. Het is niet zo’n droge, korrelige oogschaduw waardoor je minder fallout hebt en de oogschaduw is goed met elkaar te blenden.

Net als bij de vorige Sleek review heb ik weer swatches met en zonder base gemaakt, mij valt op dat dit heel weinig verschil maakt in de helderheid van de kleur. Ik denk dat dat is omdat de oogschaduw zo goed gepigmenteerd is?
De bovenste rij oogschaduw op een foto is zonder Eyeshadow Base, de onderste is met Eyeshadow Base. Op de eerste foto is de bovenste rij uit het palet te zien, op de onderste rij uiteraard de onderste oogschaduw uit het palet.



Omdat ik hou van heldere kleuren is dit het minst favoriete palet van de 3. Ik gebruik hem wel regelmatig maar de andere paletten gebruik ik vaker. Als je houd van basic kleurtjes dan is dit zeker een aanrader. Er zit ook een donkerblauwe, donkergroene en donkerpaarse shimmer oogschaduw in het palet, die vind ik zelf heel erg fijn en mooi in gebruik. De andere kleuren gebruik ik minder vaak maar ik vind dit palet wel heel erg mooi en raad het zeker aan.



Wat vinden jullie er van? Ik weet dat een heel aantal dames dit palet hebben, is dit je favoriet of vind je een ander palet fijner?

4 opmerkingen:

  1. Dit is mijn minst favoriete palet van de 3. De kleuren zijn niet zo spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik de mooiste van de drie! Het zijn echt allemaal kleurtjes die ik zou dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit vind ik zo'n mooi palet! Ik krijg hem over een paar weken ook. Maar, kan iwmand me vertellen of er kwastjes bij zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Anoniem, Er zitten spons applicators bij het palet. Die vind ik persoonlijk niet zo best van kwaliteit dus ik raad je aan om zelf nog kwasten te kopen. Als je niet al te veel geld kwijt wilt zijn hier aan zou je bijvoorbeeld Hema oogschaduw kwasten met het zwarte handvat kunnen kopen. Die zijn best goed wat betreft prijs/ kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen