dinsdag 16 maart 2010

Het bekijken waard, deel 6

Dit keer gaat de aandacht naar "Kuuipo1207". What's in a name...
Ze heet Francine en heeft een eigen website/blog waar je een hoop leuks op kan vinden, ook kan je haar volgen op twitter. Hier laat ik weer wat filmpjes de revue passeren die ik leuk vind en waarmee ik een beetje laat zien wat deze dame allemaal doet op haar Youtube kanaal. Als je het leuk vind kan je haar kanaal ook eens bekijken en misschien abonneren.

Het eerste filmpje is een look die ik als eerste van haar heb gezien toen ik op zoek was naar een look met paars. Deze look is paars met geel en dat is een lastige combinatie maar bij haar werkt het schitterend.


Ze maakt ook veel hauls, vlogs, updates over haar persoonlijk etc. Ik vind dit erg leuke fimpjes al heb ik ze niet allemaal gezien want meestal ga ik toch voor de makeup looks. Maar het is een vrolijk mens met een leuke humor dus ook deze filmpjes van haar zijn het bekijken waard.


Deze look van haar is niet echt "dagelijks draagbaar" maar ik vind hem ge-wel-dig!!


Deze "Wintery Blues" look vind ik erg mooi en hij lijkt niet moeilijk. Hierbij heeft ze producten gebruikt van Beauty From The Earth.


Wat vinden jullie van deze filmpjes en kende je haar kanaal al?

3 opmerkingen:

  1. Francine is geweldig! Ze heeft ook goeie humor. Ik volg haar al een hele tijd. Jammer genoeg maakt ze niet zoveel filmpjes meer de laatste tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zij maakt echt de meest geweldige en ongewone kleurencombinaties :) Soms niet altijd mijn smaak, maar absoluut altijd knap gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Deb: ja haar humor is echt heel leuk inderdaad. Dat van de afwezige filmpjes viel jou dus ook al op?

    @ Suzy: ja klopt, haar combinaties zijn soms apart. Vaak maak ik er mijn eigen versie van want die kleurencombi's zijn wel inspirerend :D

    BeantwoordenVerwijderen