vrijdag 26 maart 2010

Sleek palette "Graphite"


Afgelopen weekend kreeg ik het geweldige bericht van Alice & Jo Havesentials dat het Sleek palette "Graphite" weer verkrijgbaar was. Ze hebben maar een aantal paletten binnen gekregen en dit is een gelimiteerde oplage, als je interesse hebt moet je snel je slag gaan. In het weekend waren er volgens mij nog meer dan 40 te koop en nu nog maar 15 dus ze gaan hard!


Ik heb hem meteen besteld toen ik het mailtje kreeg en heb hem gisteren binnen gekregen en ik vind hem zó ontzettend mooi dat ik meteen maar even swatches heb
gemaakt.
Zoals jullie al bij de vorige swatches hebben gezien maakt een base bij deze oogschaduw geen verschil in pigmentatie. De oogschaduw is al zo goed gepigmenteerd van zichzelf dat ik de swatches ook zonder base heb gemaakt.

De bovenste rij oogschaduw bevat 2 tinten highlighter en 4 tinten grijs die van lichtgrijs naar donkerder lopen.


De onderste rij heeft nog 2 donkerder kleuren grijs, een matte zwarte oogschaduw en 3 verschillende kleuren paars die ook erg donker zijn. De paarstinten lopen ook op van grijs/paars naar helder paars.


Dit is voor mij echt een fantastisch palet ik gebruik veel grijstinten en zwart en ik ben dol op paars. Ik heb er natuurlijk al meteen een look mee gemaakt. De oogschaduw is, net als bij de andere paletten, heel zacht, brengt heel erg goed aan en is zo goed gepigmenteerd dat je niet veel product nodig hebt om een knallende look te maken. Het kost €6,99 en dat is echt geen geld voor de kwaliteit oogschaduw die je er voor terug krijgt.

Wat vinden jullie van dit palet? Heb je er interesse in? Zou je het zelf kopen of heb je het al besteld?

4 opmerkingen:

  1. Echt hele mooie kleuren! het is dak een no buy heb at the moment anders had ik hem direct besteld. Ben ook benieuwd naar de look die je er mee gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kleuren. Je weet hoe ik over paars denk ;-) dit zijn ook zo'n beetje mijn kleuren en deze kun je ook goed combineren denk ik.
    Ik ga dit palette zeker overwegen maar wil ook graag een 88 palette. Heb jij deze nu van Coastal Scents of van eBay?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooi zeg, dit is ook wel wat voor mij!
    Ben benieuwd naar je looks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Springlover: ja hij is zo gaaf, looks hiermee komen nog wel ;)

    @ Deb: Ik denk dat deze goedcombineert met een 88 palette, daar vind ik niet zo heel veel paars tinten in zitten namelijk. Mijn 88 palettes heb ik van Zoeva, erg fijne webshop!

    @ Xibalbasblog: ik vond het ook wel wat voor jou ja, looks komen nog :D

    BeantwoordenVerwijderen