donderdag 18 maart 2010

Update over Essence "Be A Nail Artist"

Helaas, zoals ik al vreesde komt die fantastische "Be A Nail Artist" collectie van Essence niet in Nederland uit, dat meld de website van Essence. Erg jammer!
Als jullie aan die leuke fruitdingetjes willen komen zal je toch iemand, die dicht bij de grens van duitsland woont, lief aan moeten kijken.

Maar er is ook positief bericht. Een hoop van de producten uit die collectie komt namelijk in het vaste assortiment van Essence! Een tijdje geleden was me al opgevallen dat Essence een nieuwe rubriek op zijn website had gemaakt voor "Nail Art". Daar zijn nu een hoop van de dingen uit de collectie aan toegevoegd, maar niet alles. Ik denk dat we daaruit dus de conclusie kunnen trekken dat de dingen die in "Nail Art" staan vast er bij komen.

Zo komen er een hoop soorten lak met glitters uit. Bijvoorbeeld de "Twins". Dit is gekleurde nagellak met nog aparte glitterlak die je er overheen aan kan brengen. Deze komen in verschillende kleuren uit. Maar er zijn ook "Nail Art Freestyle & Tip Painters", dit zijn nagellakjes met een heel fijn kwastje waarmee je leuke versieringen kan maken. En er is "Glitter Topper", volgens mij is dit gewoon de glittertopcoat van de Twins maar ik kan me vergissen. Maar dit soort lakjes geven wel net even iets extra's op je nagels.



En om er wat moois van te maken gaan de meeste mensen in de weer met pretty sparkly stuff, vooral glitters doen het vaak goed. Dan kan je je hart ophalen bij Essence, ze hebben "Glitter Mix" toegevoegd, een soort wiel met verschillende soorten glitters, ook heb je losse potjes met glitters, "Nail art Glitter". En ook steentjes in 2 verschillende soorten genaamd "Nail art Jewels".



Om mooie nail art te maken heb je ook handige dingen nodig zoals een goede pincet/tweezers en een stylist om de glitters goed aan te brengen. Die hebben ze binnenkort dus ook! En je moet je nagels, maar ook je kunstwerken, goed beschermen. Dit kan je doen met bijvoorbeeld de Top Coat, Base Coat en de Essence Nail Polish Remover.



Uiteraard blijven de verschillende soorten Nail art Stickers en Stampy Sets ook verkrijgbaar.


Wat vinden jullie er van? Balen dat de collectie niet naar Nederland komt natuurlijk, maar gelukkig komen er ook heel wat leuke spulletjes toch naar Nederland. Gaan jullie hier wat van kopen?

9 opmerkingen:

  1. De helft van die collectie ligt al bij ons in het Kruidvat! Het werd wel niet gepromoot als een nieuwe collectie of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel jammer, had mij er echt op verheugd... als die in Nederland niet te koop is, komt die waarschijnlijk ook in België niet in het rek. Nog even wachten dus tot de vaste collectie aangepast wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het meeste al zien liggen bij de Kruidvat, maar net niet de dingen die ik graag wil! (de lakjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de lakjes ook nog niet gezien, en de fruitjes natuurlijk, die ik ZO graag wilde hebben. Maar goed, wel leuk dat er veel bij komt in het vaste assortiment.

    Ik denk wel dat ik iets aan ga schaffen, vooral die nail stampy set heb ik al eens bij staan twijfelen, en de hulpmiddelen om alles mooi op je nagels te krijgen lijken me handig.

    Als je heel graag die fruitdingetjes wilt, kan ik je aanraden eens bij Enchantra te kijken (http://www.konadnail.nl/c-480723/fruit-vegetables/). Zij verkoopt fimoklei staafjes waar je dunne plakjes van af kunt snijden voor op je nagels. Ze heeft vanalles ... ook fruit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jammer, zag er zo'n toffe collectie uit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben vooral benieuwd naar die tippainters :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jammerrr dat dat die collectie niet in NL verkrijg baar is. De stampy set heb ik al en ook heb ik wat stickertjes van Essence. Daar kan ik voorlopig wel ff mee verder. Om echt te knutselen met mijn nagels heb ik helaas toch de tijd niet voor...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Ann: ja klopt, bij ons ligt er nog niet zo veel in de winkels, ik hoop dat het snel komt :)

    @ Kwarnst: Vaak is het inderdaad zo dat wat voor NL geldt, ook in Belgie zo is wat betreft Essence collecties. Balen!

    @ Xibalbasblog & Tessa: ja jammer he :(

    @ Schnuggle: goede tip, thnx!

    @ Snowwhiteglamour: die tippainters zijn erg fijn om kleine versieringen mee aan te brengen, ik heb de zilveren. Als het goed is zitten die al wel in het assortiment.

    @ Deb: ik gebruik de stickertjes ook regelmatig, erg fijne en makkelijke manier om je nagels te "pimpen" :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je blog gevonden omdat ik aan het googelen was ivm met deze collectie, ben al in duizenden kruidvat winkels hier in belgie gaan vragen naar deze collectie en nergens hebben ze hem :( Nu weet ik dus waarom! Erg jammer maar hopelijk komen de leukste dingen dan toch snel in de vaste collectie. Leuke blog heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen