maandag 22 februari 2010

Review: Catrice 60 seconds Nail Couture

Laatst was er een Catrice actie waarbij je 3 producten voor de prijs van 2 kon kopen. Daarbij heb ik onder andere deze Catrice nagellak gekocht: 60 Seconds Nail Couture in de kleur "Black Beauty".
Ik had nog geen ervaring met deze nagellak dus ik was benieuwd of hij goed zou werken. De nagellak van Catrice die ik wel heb, is van een speciale collectie en die droogt voor geen meter.



Toen ik hem aanbracht merkte ik al dat hij goed te verdelen is, niet te dik en ook droogt deze lak goed. Binnen enkele minuten is het grotendeels droog. Ok, dan moet je niet met je nagels dingen open gaan pulken ofzo (zoals ik zo vaak toch probeer te doen *zucht*) want dan gaat het wel mis. Maar toch is het best snel droog.
2 laagjes dekken ook genoeg voor een streeploos resultaat en die kan je redelijk snel achter elkaar aanbrengen.



Wat ik nog het mooiste vind is de subtiele glitter hierin. Het lijkt een beetje een bruin lak. Maar op andere momenten, met een andere lichtinval, leek het net zwart of zwartrood met rode glitters. Deze nagellak blijft erg goed zitten: ik had zonder topcoat na 2 dagen een enkele chip er af maar dit was al stukken beter dan de lak die ik eerder van Catrice gebruikt had. Met topcoat blijft deze nagellak bij mij 3 dagen zonder problemen zitten.
Daarbij chipt nagellak heel snel bij mij.



Wat vinden jullie van deze lak? Heb je er zelf ook kleuren van en hoe bevallen die?

9 opmerkingen:

  1. Ja, ik heb van deze lijn ook een lakje, een shimmery champagne kleur als ik het me goed voor de geest haal.

    Ik heb precies dezelfde ervaring als jij: brengt gemakkelijk op, twee laagjes is meer dan genoeg en de lak droogt lekker snel. Chippen is bij mij nagenoeg afwezig en dat heb ik wel eens anders gehad!

    Kortom, prima nagellak lijn voor een prima prijsje. Mooie kleur heb je daar zeg, die glittertjes zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed om te horen dat het een goede nagellak is. Ik laat zulke lakjes altijd staan, maar ik zal er toch eens gaan neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog nooit een Catrice lakje gekocht. De kleuren zien er vaak wat saai uit in het potje. Misschien dat ik ze toch is ga proberen als er nog eens een actie loopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doet me inderdaad aan Almost Black denken! Alleen is deze wat goud/bruiner? In ieder geval mooi shimmers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah dat klinkt goed!
    Ik ga er eens naar kijken!
    Deze ziet er ook erg mooi uit trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Schnuggle: dit leek me dus ook een lak voor jou, misschien wat donker maar wel mooi :D

    @ Annigje: ach ookal blijk je het niks te vinden, het is erg goedkoop dus je loopt geen financiële problemen op als hij tegenvalt ;)

    @ Ann: veel kleurtjes vind ik ook een beetje "plain", maar er zitten wel een paar uitschieters tussen :)

    @ Xibalbasblog: told you so ;) Deze is inderdaad ietsjes meer bruin.

    @ Menie: er zijn niet zo veel echte knalkleuren maar de prijs/kwaliteit verhouding is prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lak! Hij deed me meteen aan OPI Midnight in Moscow denken! Ik heb hem net nog even op gezocht en ze lijken best op elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ook een aantal Catrice lakjes en ik vind ze best nog wel goed! Dit kleurtje ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha ik heb die ook!!! :) Zaterdag heb ik nog drie lakjes van de 75 cents meegenomen :p Die zie je binnenkort wel op mijn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen