zaterdag 1 mei 2010

In De Watten "Whip It Up"



Ik heb deze bath/shower cream nu enige tijd gebruikt, zelf gebruik ik hem alleen onder de douche. Ik heb hem in de geur “Be Delish” wat een dupe is van “het appeltje” Be Delicious. De geur is heerlijk, lekker zomers en fris.

Ik breng vaak een hoeveelheid van ongeveer een theelepel aan op een scrub handschoen, daar heb ik meer dan genoeg aan. Het schuimt prima maar droogt mijn huid niet uit doordat het een romig spulletje is. Ik vind dat erg fijn want mijn huid voelt vaak erg trekkerig aan na het gebruiken van douchegels enzo. Tijdens het douchen komt de geur echt heerlijk vrij, echt genieten.
Wel moet ik na het douchen nog smeren want anders blijft mijn huid toch wel een beetje taan de droge kant.
Je doet er vrij lang mee, ik wissel het ook af met andere doucheproducten en op die manier gebruik ik het nu al sinds ik de producten binnen heb, dus enkele maanden.


De geur blijft niet heel erg hangen op mijn huid. Na het douchen ruik ik het nog een beetje maar dat is vrij snel vervlogen. Gelukkig heb ik het "Be Delicious" geurtje ook staan dus dat gebruik ik dan vaak om die geur lekker nog de hele dag te ruiken. Heerlijk :D

Ik vind dit een heel fijn spulletje en als ik weer eens een bestelling doe gaat er zeker een Whip It Up variant bij. Misschien wel in een andere geur omdat ik het fijn vind om af te wisselen.

Heb jij zelf een Whip It Up gebruikt? Wat vond je er van? En ken je de geur “Be Delish”?

Even nog iets anders: 3 mei (aankomende maandag dus) gaat het beginnen. Dan kan ik jullie vertellen wat nou die "grote verandering" is en dan gaat alles van start :D Maandag dus wel komen kijken he???

8 opmerkingen:

  1. de whip it ups zijn héérlijk! de rock n roze is ook heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heerlijk uit :)
    Ben benieuwd naar drie mei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh klinkt heel erg goed!! Ben benieuwd wat er op 3 mei gaat gebeuren! Bij mij is er dan ook iets speciaals want dan is mijn bloggie 1 jaar! Ben benieuwd wat er bij jou is dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt lekker! Ik wil daar nog stééds bestellen, maar ik wil nog zo veel bestellen!

    Jee, ik ben echt benieuwd man! Ik ben al zo'n nieuwsgierig typ, dit helpt niet echt haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik haat teaser campagnes :-p Ik wacht al weken op je "nieuw iets"!


    De whip it up wil ik zeker eens proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaaaaah ik ben zo benieuwd wat er 3 mei gaat gebeuren!! Hahaha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh nou ben ik ook nieuwsgierig. Ik had nog helemaal niet gezien dat er iets ging gebeuren.
    Nou ik ben benieuwd wat dat nieuwe is hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is dit vergelijkbaar met de MMU Foaming Shower Merengues of Ella Deans Whipped Ice Cream Soaps?

    BeantwoordenVerwijderen