maandag 3 mei 2010

Willen jullie weten wat "Het Nieuws" nou was?

Vanaf vandaag kan ik het er eindelijk over hebben, yay!

De dag van de Brow Treatment ben ik met Wendy en Joy uit eten geweest en toen hebben we besloten dat we onze krachten willen gaan bundelen door een gezamelijke blog op zetten!
Vanaf die dag zijn we hard aan het werk gegaan en vandaag is het dus zo ver dat onze spiksplinternieuwe site echt van start gaat. We hebben de site "Bloggin' Beauties" genoemd en we zijn te vinden op www.blogginbeauties.nl, WOEHOE!!



Op die plek gaan we dagelijks meerdere artikelen plaatsen en willen we proberen om zo veel mogelijk onderwerpen de revue te laten passeren. Van 'budget beauty' tot 'high-end' merken, snelle en uitgebreide reviews, scoops, shop logs, vragen of verzoekjes van jullie, NOTD's, FOTD's en ga zo maar door.

Om onze opening zo feestelijk mogelijk te vieren hebben we ook voor deze hele week winacties opgezet met onder andere Catrice, Gosh, PUPA en MAC!
Dus kom dagelijks even langs, volg Bloggin' Beauties via twitter, bloglovin en alle andere manieren die jij kan verzinnen en doe natuurlijk ook mee met die fantastische acties!

Voorlopig blijft deze account nog in gebruik maar mijn nieuwe artikelen zullen dus op www.blogginbeauties.nl komen te staan.
Ik heb het ontzettend leuk gevonden om met My Kinda Makeup te beginnen en vond het geweldig om in zo'n korte tijd zo veel lezeressen en abonnee's te krijgen. Deze blog bestaat pas 5 maanden en heeft gemiddeld zo'n 100, met uitschieters naar 150, bezoekers per dag. Dat had ik totaal niet verwacht en jullie verrasten me vaak met jullie lieve en leuke reacties. Dus ik neem ook met een beetje weemoed afscheid van My Kinda Makeup *snik* ;) Maar eigenlijk is het gewoon een verhuizing, waarbij ik op een veel mooiere plek kom te zitten met 2 ontzettend leuke collega-blogsters. Ik heb er veel zin en ik hoop dat jullie ook enthousiast zijn.

Ik hoop tot op Bloggin' Beauties!!

17 opmerkingen:

  1. Een beetje jammer dat je stopt met deze blog maar ik ben blij dat je nog steeds terug te vinden bent in het blogwereldje :-) Veel succes met Bloggin Beauties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou het harde werken loont, want het ziet er erg mooi uit! Super veel succes met het opzetten van jullie nieuwe blog.
    Stiekem vind ik het ook wel jammer dat deze niet meer actief is.
    Ik had vannacht serieus gedroomd dat je een eigen make-up lijn had. Ik moet wat minder achter de computer zitten, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd ! Leuk nieuws !
    Ik zal vanavond even Twitter en Bloglovin instellen op jullie nieuwe blog (zit nu op mijn werk haha, maar was nieuwsgierig, dus snel even spieken)
    Scucces met jullie blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Ann: ja ik snap at je bedoelt, ik heb er wel een beetje moeite mee om hier mee te stoppen, het heeft me dan ook even wat nadenken gekot om te bedenken of ik dat wel ilde. Maargoed, ik stop dus eigenlijk helemaal niet, ik verkas alleen maar ;)

    @ Xibalba: dank je wel :D Hahaha echt zo grappig dat je dat gedroomd had. Dat zou nog eens gaaf zijn :D

    @ Cindy: wat leuk, dank je wel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, ik ga gelijk even kijken op de nieuwe blog! Wel jammer dat je hier stopt, maar wat je zelf al zegt, je verhuist gewoon naar een andere blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, gefeliciteerd, ik wens jullie veel succes! Ik ga meteen even kijken op de nieuwe blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Heel veel plezier & succes met jullie nieuwe blog meiden! En ik blijf je uiteraard daar ook gewoon volgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk nieuws ik ga dadelijk een kijkje nemen,
    toch spijtig dat my kinda makeup stopt kvond het wel een leuke tijd hier. Ook al was ik hier nog niet zo lang.
    Succes met je nieuwe plaatsje op het World Wide Web.
    Ik kom eraan.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat superleuk, al heb ik het nieuws viavia al op bloggin' beauties gelezen. Ik kan me voorstellen dat je deze blog dan stopt, wat een beetje jammer is, maar ik ga gewoon jullie gezamelijke blog volgen hoor! Dank voor al je leuke artikelen hier, heb ze met veel plezier (allemaal!) gelezen.
    Succes met z'n drietjes en veel plezier!

    Liefs,
    -Meyke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Maaike: ja het was ook wel spannend maar ik ben blij dat alles goed is gegaan :D

    @ Hecate: precies. Het is natuurlijk wel een soort van nieuw begin maar gelukkig niet helemaal een afsluiting van de blog.

    @ Justine: dank je wel, da's lief :D

    @ Latoya: gaaf, dank je en tot daar ;)

    @ Melletje: ik zag je berichtje al op BlogginBeauties, leuk!

    @ Meyke: Wat superlief, dank je wel :D Ik denk eigenlijk dat de gezamelijke blog nog veel leuker gaat worden. Ik vind de eerste dagen nu in ieder geval gaaf :D Thnx voor je lieve comment!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dus dat was het nieuws! Hartstikke leuk dat jullie samen een blog runnen :) Heeeeel veel succes! En natuurlijk ga ik jullie volgen!

    Maar stiekem ga ik je site wel heel erg missen hoor ;) 't Was echt een daily voor me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief Suzy! Je gaat me toch niet aan het twijfelen maken he? ;)
    Zelf twijfelde ik in het begin wel erg maar ik vind het nu al zo onwijs leuk om dit met z'n 3en te doen. Ok je moet wat meer overleggen maar daardoor juist is het ook leuker. En ik zal wel wat meer op msn komen dan, deal?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik weet niet of je hier nog komt kijken, maar ik kan het niet laten om hier naar terug te komen,
    al moet ik wel zeggen dat de nieuwe blog héél mooi en goed in elkaar zit.
    jullie doen het daar super.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @ Hanne: dank je wel, leuk om te horen :D

    @ Melletje: ja hoor ik krijg deze mailtjes nog steeds binnen en lees ze allemaal ;) Ik vind je compliment heel erg leuk en lief, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoiets had ik al verwacht! Leuk zeg! Ik wens jullie veel plezier en geluk met jullie nieuwe site en ik zal jullie uiteraard blijven volgen!

    BeantwoordenVerwijderen